Kızlar merhaba, bebeğim hastaneden taburcu olacak fakat ogs ile yani orogastrik beslenme, dahada açmam gerekirse her beslenmede ağızından midesine ince bir hortum indirmem gerekecek. Bu şekilde beslenme yapanını oldu mu ? Bugun denedim yapabiliyorum fakat ellerim çok titriyor korkuyorum hemşire yanımdayken bir şekilde yaptım ama evde tekken cesaret edemeyebilirim