melekbgci Merhaba hanımlar , onerebileceginiz kullandığınız bebek kamerası önerisi alabilir miyim, wifi gerektirmeyen düşünüyorum aslında gittiğim misafirlik, kaynanada vsde kullanabilmek için ama genel olarak öneri alabilir miyim wifili yada wifisiz
JanJan_ melekbgci Baby monitor kullanıyorum. Çekmesi çok güzel, çok memnunum. Xiaominin de vardı ancak hiç içime sinmedi bir de wifi yok telefondan bak falan en güzeli eski usul
lovelymoms melekbgci Apple Watch kullanıyorum telefonun kamerasını açıp bebeğimi görecek şekilde yerleştiriyorum saatten izliyorum
ozdenizzz melekbgci xiomi den çok memnunum ben kendim c700 kullanıyorum arakdaşımız c300 kullanıyor bugün de bir arkadaşımız c500 alıyor.
meva_07 Weweel kullanıyorum çok memnunum wifisiz yanında 2 kablo ile geliyor ikisi epey uzun mesela kamerayı izlemek için bi kabloyu takıyorsunuz kameraya kumandası ile şarjlı uzun süre izliyorsunuz oda derecesi gözüküyor sesi çok iyi ve karşı tarafa mikrofon özelliği var ve ayrıca şarja takılı şekildede izleniyor çok memnunum.