Bebeğim 2.5 aylık. Sadece sütle besliyorum. Son zamanlarda meme pozisyonuna gelince ağlamaya başlıyor emzik veriyorum onu emip sakinleştirip arkasından hemen sokuyorum öyle emiyor. Çok yoruldum cidden. Hem aç olup hem emmek isteyip neden bunu yapar ki anlayamıyorum.