Anneler bebeğim 3 aylık oldu ve 2 haftadır nerdeyse bir gün hiç uyumayıp gunduz ve gece birgünde uyuyor düzenli bi şekilde. Bu uyumadıgı gün uykudan artık öığlık öığlıga 2 saat sallıyorum nerdeyse dalıyo yataga koydugım anın 4. Dk uyanıyo ve bu döngü sabah 7 gece 1 seklınde o kadar bıtkın dusuyorum ki . Bebeği böyle olan barmı ? Çözüm var mı ? Cok yoruldum