Arkadaşlar merhaba oğlum bu hafta 3 yaşına girecek 21 Eylül’de tuvalet eğitimine başladık hep böyle çok zorla da olsa iyi bir süreç almıştık gece ıslaklığı devam ediyordu ama gündüz en azından söylüyordu şimdi uzun zamandır kakasınıda çişinide altına yapıyor artık o kadar yoruldum ki okuldan bile günlük 2-3 kıyafetle geliyoruz geri beze mi dönmeliyim bunu yaşayan anne var mı kafayı yemek üzereyim durup dururken her yere çiş yapmaya başladı resmen kaka hiç yapmazdı ona da başladı inanın piskolojim çok yorgun