MiracAlpinveUmutunAnnesi neolmusyaani İlk oğlum da cok dikkat ettim. 2.oğlumda aşırıya kalmamak şartıyla içtim cok şükür birsey olmadı
masal_ece neolmusyaani Hamileliğim boyunca hiç içmedim bebeğim 3 aylık olmak üzere emziriyorum canım bazen çok çekiyor ama korkudan içmiyorum gaz yapar diye
dygskerem neolmusyaani bişey olmaz ben 2-3 aylıkken de içiyodum canım çekiyodu ğaz falan da yapmadı hic