beyzadoga2025 22 günlük bebeğimde sarılık + idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor iğne yazdı 7 gün 50 ml olarak vurulması gerekiyor diye amıkozıt 100 mg ilaç verdi kullanan var mı aranızda