mrytkrr Bebeğim iki ay on günlük bilburin testleri sarılık testleri yani yüksek çıkmış bu durumu yaşayan varmi
selambennsid mrytkrr benim bebeğimin de sarılık uzamıştı anne sütü alıyordu 3-4 ayda geçer demişti dr, gözlerinin beyaz yerlerinin sarılığı dediği gibi de oldu tamamen geçti çok şükür korkulacak bir şey yoktur diye düşünüyorum dr sizi bilgilendirir zaten
mrytkrr selambennsid inşallah canım benim çok teşekkür ederim gözleri ak aslında cildi biraz sarı birde değerleri yüksek çıktı