esraalic annevebebegiii__ kesinlikle yaz ben sıkıldığım için değilde evim çok soğuk oluyor sevmiyorum
Kalimbanne annevebebegiii__ ikisinde de tam keyif yapamıyorum. Yazın ormanlar yanıyor kışın hayvanlar üşüyor. Her mevsimi çok seviyorum aslında keşke herkese şartlar eşit olsa.
Nezzz_ annevebebegiii__ Kış insanıyım kar yağarsa tabi heryer saf bembeyaz olması beni çok mutlu ediyor çok masalsı kış sevilmez mi ya ⛄️☃️❄️🤍
mervecsk Hamileliğin son günleri yaza denk gelene kadar yazdı ve benimde karnımda fazlasıyla büyük olduğu için sıcaktan nefes alamadım terlemekten nefret ettim artık kışı seviyorum varsın soğuk olsun üşüyeyim soğuğa çare varda sıcağa yok
SheDoesntCare annevebebegiii__ off tabii ki yazzz🥹🌸içimde çiçekler açıyor resmen ilkbahar ve yaz aklıma gelince
aptallarsiziii annevebebegiii__ yaz yaz yaz kıştan nefret ederim biri dese gel seni kış tatiline gönderelim ye iç gez 5 krş para ödeme geme gitmem imkanım olsa kış bitene kadar yataktan çıkmam bu yüzden ayılara çok özenirim😂