çok da planlı olmayan bir gebeliğin başındayım 14 aylık oğlum var, ağlıyorum sabahtan beri nasıl olacak nasıl baş edeceğim diye. yani eşim de çok destek veren biri değil maalesef iş güç vs derken öyle böyle 14 ay ettik tam rahatladık derken hamile kalmam.. içerdekine ayrı dışardakine ayrı üzülüyorum beni biraz teselli etmenize ihtiyacım var🥹