1 haftadır kargo bekliyorum bugün msj geldi kendisine teslim edildi diye ama bana teslim edilmedi bi arama da gelmedi acaba mahalle bakkalına mı bırakıldı dedim yok orayada bırakılmamış modamizbirden sipariş verdim bu 5 ci siparişim hiç sorun yaşamadım ama bu kargo ilk defa gördüm dolandırılmış olmayalım inşalah bilen varmı bu kargoyu