SevimliHayaletCasper Papatya5801 bende bakıyorum kiwi’nin ki iyi diyorlar bazıları çekmiyor diyor karcher var oda iyi gibiymiş. Bide shark diye bi marka var onu övenler olmuş çok
papatya_17 Papatya5801 biz geçen gün a101 den kiwi markasını aldık indirimdeydi en kötü iade ederiz diye düşündük denedik bence iyi 2 sefer çektik suyunu boşaltıp o kirli su benim koltuklarımdan mı çıktı hayret ettim