ahlasmomm_ biz çekirge doruk ta Meltem karabacak a gidiyoruz. Anında cevap veriyor, çok bekletmiyor. Tatlış bir doktor. Gayet memnunuz. Ama sürekli ufak tefek şeyler için ya da rutin kontroller için özele gitmek istemiyoruz açıkçası. O yüzden devlette de belirli bir doktorumuz olsun istiyorum.