onumuzdeki cumartesi doktora gidicem kan tahlili yaptirmak icin cunku uyurken ellerim kollarim uyusmaya basladi saniyorum d vitaminim yine yerlerde. hamilelikte kullandiginiz takviyeleri aynen kullanabilirsiniz diyor osman gonulal hoca ama benim kadin dogumcum gerek yok dedigi icin birakmistim. kafama gore d vit kullaniyorum ama yetmeyen depolarda azalan bisi var belli ki. siz neler yapiyosunuz bu arada bes aydir emziriyorum