Buselim haziranda ehliyet aldım, öncesinde ve sonrasında hiç başka araba kullanmadım. ekimde arabamı aldım direk e5′e istanbul trafiğine attım kendimi. 2 aydır her gün 40 dklık mesafeye tek başıma arabamla gidip geliyorum. sabah sahilden gidiyorum, dönüşte e5′i kullanıyorum. hiç özel ders almadım, bence olay pratiklikten geçiyor. her gün 10 dk kullansanız gayet hızlı ilerlersiniz. ufak tefek çarpma sürtmeler olucak, bende yaptım ama bunlar işin tuzu biberi 🥲