Bugün 3 ay kontrolüne gittik geçmeyen egzama konak vardı bebeğimde mukuslu kaka gaz sancısı ve huzursuzluk. Doktor bebeğimi görür görmez süt alerjisi dedi ve süt içeren besinleri kesmemi söyledi . Aynı şeyleri yaşayan var mı nasıl beslendiniz bu süreçte ne tükettiniz sütü azalan
var mı doktor sütün azalabilir dedi ve mama verdi doymazsa verebilirsin dedi .