Merhaba arkadaşlar öncelikle fikirlerinize yorumlarınıza çok ihtiyacım var. Biz bebeğim 6 aylıkken farklı bir yere taşındık. Bulunduğum yerde şartlar çok sınırlı ve birçok zaman hiç dışarı çıkamadık. Bazen 10 gün boyunca evde olduğumuz oldu giden gelen tanış yok. Ve birçok zaman tv açmak zorunda kaldım. Bebeğim 17 aylık olana kadar herşey çok normaldi. Çağırınca bakıyor mutlu oluyor oynuyordu. Tek sorunumuz bazen birşey keşfedince uzun sürüyordu. Mesela bir ara gözünü kısıyordu birkaç ay sonra bıraktı. Uzun bir süre boğazından bir ses çıkarıyordu bunun için bile korkup hastaneye götürdüm bir sorunu yok yapabildiği için yapıyor dediler. Ve 18 aylıkken bir yan bakma huyu başladı sürekli değil yeni bir ortamda gölgesine veya bir nesneye bazen farklı açılardan bakmaya başladı eskisi kadar değil ama devam ediyor. Ve bununla beraber ismine tepki vermemeye birşeyleri işaret etmeyeye başladı(önceden vardı). Baba anne mama vs 50 den fazla kelimesi vardır ama yerine göre değil. Aynı durumu yaşayan çözüm bulan annelerim yardımınıza güzel fikirlerinize ihtiyacım var