Cansubasak bayiliyorsunuz bebeklerinizi otistik ilan etmeye 😄😝
yeni moda mi bu bilmiyorum anlamiyorum cidden?
1 yaşında tekerlekle oynuyor diye cocuguna otistik diyen duydum okudum da burada
40 günlük daha kendini anne karnında sanan bebeye diyen de ne bileyim.
Hic anneniz büyükleriniz de mi yok cevrenizde tecrubeli anne falan, o kadarlık her bebegin bundan fazlasini yapamayacagini soyleyen?
Burdaki supersonik bebekler 40 günlükken 10 kilo ve konuşuyor yürüyor olduğu için mi boyle yanilgilara düşüyorsunuz acaba?
bilemedim..