Sadece kahvalti yapiyor o da krep pankek yumurtali ekmek pattis kizartmasi bu tarz , kahvaltlik bisey yemez yeni tahin helvasi yemeye basladi. Sonra aksama kadar ne corba ne baska yemek yemiyor cok zorladigim zaman oldu daha beter oluyor o yuzden zorlamak istemiyorum ne yapmaliyim fikir verin. Doktora götürecegim bi tahlil yaptircam. Ha şunu da söyliyim cok sık olmamak sartiyla bazi sabahlar kan sekeri düsermis gibi halleri oluyor terliyor yuzu bembeyaz dudaklari morariyor biseyler yiyince kendine geliyor. Bayadir olmuyordu geçen oldu hemen gecti sonra. Aç da yatirmam hiç illa ki biseyleri zorla da olsa yediririm off cok zor allahim bu yemek işi.