azaeg Allah yardımcısı olsun kimse bebekleri bu haldeyken çalışamaz inşallah bulur ülkede gebelere ve bebekli annelere çalışma hayatında hiç anlayış gösterilmiyor özellikle sağlıkçı olarak. Uzun saatler ve zor şartlar altında çalışıyoruz zaten inşallah stresten vs bebeklerine zarar gelmez sağlıkla kucağına alır keşke biraz anlayışlı olsak ama hep kadın kadının kurdu oluyor bizi bizden kim daha iyi anlayabilir ki