basvuru yaptıysanız onaylandıysa halk bankadına gıdıp aile kartı cıkaartıyorsunuz sonra zaten yatmıssa cekıyorsuunuz parayı kart cıkartmadan msj gelmıyor ki zaten hesapp acıldıktan sonra msj gelıyor kullanabılırsınız ve 6 ay ıslem yapılmadıgında bakanlıga geri ıadesı olacaktır dıe bılgılendırııyorlar