Benim bebeğim malesef ek.olarak.mama veriyorum çünkü sütüm az ne yediysem ne ictiysem çok cogalmiyor dediğim gibi bir emse ertrsi günü emmek istemiyor bir şekilde ağlama krizleri ne girsede zorlada olsa emzirmeye çalışıyorum tabi biberonu alıyor orada sıkıntı yok sadece tatamen bitirmiyor bazen mamasını umarım bir an önce bu durumu geçer 🤲😔``