alpmila semanur_5 15 aylık şuan bi kaç kelimesi var ilk cocugum 20 aylıkken ikili cümleler kullanmaya başlamıştı
ezgi1212 semanur_5 15 aylık oğlum çok şey söylüyo ama hiçbiri anlamlı değil ve hiç kelimesi yok anne baba mama vs yok bunların hiç biri yok söylemiyor
gizemvatansever semanur_5 9-10 aylıkken baba dede diyordu. 18 aylığız 70e yakın kelimemiz var. Televizyon vermeyin, bolca kitap okuyun hayal kurmasını sağlayın. Onunla konuşun. Bu konuşturan kartlar var ben kızıma almıştım çok işime yaradı.
birdemlikcay semanur_5 Benimki 14 olacak haftaya anne,baba,dede,emmi 😂 mama,ver,çiş,gel diyor bi de oyuncaklara ee ee diyip uyutmaya çalışıyor. Ama tabi canı isterse söylüyor anne demesi için resmen yalvarıyorum 😂
semanur_5 Kızım 15 aylık dede net bir şekilde söylüyor ama anne baba abla ağbi gibi vs kelimeler hiç yok ve onun dışında anlamsız bi kaç şeyler var anlaması zor
Bade38 semanur_5 Doktorum şöyle söyledi 50 Kelime ama bu anlamlı ya da direkt ağızdan çıkan kelimeler değil Topu ver dediğin de veriyorsa kelimedir Araba nerde dediğinde gösteriyorsa kelimedir Hadi gel al gidelim dediğinde peşine takılıyor yapıyorsa kelimedir Onun dışında anne baba dede vs vs kelimeler
semanur_5 Bade38 evet bu tür gel git durumları söz konusu ama biraz kafama takıldı acaba geç mi kaldı konuşmaya diye düşünmedim değil
semanur_5 birdemlikcay 😂😂 komutları yerine getiriyor bizde ama sadece dede diyor önceden baba anne mama diyordu şu sıra demiyor belki de istemediği için bilmiyorum emzik çok kullanıyor gün için de oda tetikliyor belki de
gizemvatansever semanur_5 link veriyorum. Konuşturan Sorular - Ses Kartları Ve Kitap Seti https://app.hb.biz/kC4TrUcGlQ9m ♥️ görsellerine bakabilirsiniz. Basit sesleri içeriyor zaten
ilaydamom24 semanur_5 asla ekran vermeyin ve gün içinde yaptığınız her şeye dahil edin çok faydasını görürsünüz. Elindeki lego mu? Elindeki sarı legoyu bana verir misin gibi ayrıntılandırarak konuşun. 7 gün sonra 15 aylık olacağız söylediğimiz birçok şeyi anlıyor. Çorabı bana giydirir misin dediğimde ayağıma takmaya çalışıyor gibi. Ondan söylemesini istediğim şeyleri birebir söylemese bile kendi dilinde isimlendiriyor. Kahveye mesele kakko diyo. ayakkabıya ayakka diyo gibi. Kendi kendine sürekli bir şey söyleyerek dolaşıyor evde anne baba dede nene gel bak dur al aç aklıma gelenler
durukus24 semanur_5 kızım 15 aylık benim kendince anlatıyor bir şeyler ama anlamlı değil. Klasik anne baba mama dede düt hav işte gak gak falan var bir de taklitler var bitti gitti falan gibi kelimeleri tekrar ediyo