papatya_1 Kızlar oğlum 15 aylık ve beşiğinde uyumuyor koyduğum anda uyanıyor bizim yatağımızda uyuyor uykusunda bile çok hareketli bi çocuk sürekli dönüyor sizce beşiği kaldırıp yer yatağı yapmalı mıyım park beşik kullanıyorum 60×120