inscnmya 3.5 yaşında kreşe başlayınca bıraktı, orda da uyku saatinde üst yaş grubuyla oyun saatine katılmak için uyumamış. Evde haftasonları devam etti bir süre daha öğle uykusuna. 🫣
Akşam uykusunda bir değişiklik olmadı, hep dokuzda yatıyordu. Hala aynı düzende devam.