nutellaa_ Kaç gün sürüyor bu karın ağrısı ya 3 gün oldu hala ağrım var neden geçmiyor anlamadım. Cumartesi akşamı pizzadan zehirlendim ilaçlar serumlar yapıldı kusmam yok ama karın ağrım var normal mi bu kadar uzun sürmesi
Meri-Mel nutellaa_ Hiç normal değil, safra kesesi ya da apandisit probleminiz olabilir mi 🤔 Keskin, kuvvetli ağrı ise acilen acile başvurun fakat orta halli ise korkulan bişi yok
Deletedmom_985 nutellaa_ cok korkma onemli bisi olsa seni yerinde durduramaz da yedigin seyin icerigini doktor daha iyi bilir mutlaka git sen yine de
ezgiii12490 Ben çok fena kusmustum 2 kere geçmişti öyle siz kusamadiginiz için geçmiyor belki de emin misinz belki başka bişey den bulaniyor
ulanhayat nutellaa_ Benim de böyle başladı 2-3 gün sonra Çok şiddetli bir şekilde başladı artık ağrıdan nefes alamayacak boyuttaydım ve kusmaya başladım Afedersin ishal oldu o yüzden bence bir an önce Doktora gitmen de fayda var bakmışlardı kanama enfeksiyon 50′lerde atmışlardaydı kanımda Bence gitmen gerekiyor
nutellaa_ ulanhayat gittim 3 gün üst üste acile gittim serumlar yapıldı tahliller yapıldı enfeksiyon çıktı hem kanda hem idrarda kandaki 33 olmuş ilaç yazıldı kullanıyorum şu an daha iyiyim ama yemek yemeğe iştahım yok hala karnım aç ama yemek yeme isteği yok
nutellaa_ ulanhayat tam olarak kaç güne iyi oldunuz peki ilaç yazdılar mı enfeksiyon için acaba zehirlenmeden dolayı mı enfeksiyon çıkmış olabilir