1 ay önce sezeryan doğumla oğlumu kucağıma aldım. İlk hafta toparlanma emzirmeye alışma süreci falan derken 10 günde çok iyi toparlandım ve çocuğa tek başıma bakabilicek kadar iyiydim oturup kalkarken bile acı hissetmiyordum. İki gündür sanki yeni ameliyattan çıkmışım gibi dikişlerimde ağrı sızı yaşıyorum neredeyse dik duramıyorum aynı ilk günlerdeki gibi koltuktan kalkarken dik duramıyorum böyle bi sorun yaşayan oldu mu normal mi 🙏🏻🙏🏻