Merhabalar
Çocuğum sünneten sonra uslandı duruldu diyeniniz var mı ya ?
Oğlumdan çok çektim arkadaşlar çok hareketli bir çocuktu konuştu konuşmadı falan derken büyümesi beni baya bir yıprattı . Sorum ilahi bir soru tabi ama umudumu sünnete bağlamış durumdayım . Şuan 5 yaşında eskiye oranla sorunlarımız düzeldi tabi ama aşşırı huysuz mızıkçı bir çocuk ya kıyamet artı kıyamet koparıyor bazen inatlaşıyor yoruculuğu yer yer devam ediyor . Sürekli bir şeylere ikna edilmesi lazım . Sünnetten sonra AY İNANAMIYORUM çocuktaki değişime diyen var mı ya olumlu tabi 😂 olumsuzları duyacak takatim hiç yok