Kızlar Ben 37 haftalık doğum yaptım yani prematüre doğurdum bebeğimi. Şuan 5 ay 15 günlük doğduğundan beri mama ile besleniyoruz. Sizce tadımlara başlasam onun için erken mi olur? Yoksa 6. Ayını tamamlamasını mı bekleyim? Ve tadımlara sizce neyden başlamalıyım?