birkimsee Kızlar dışarıda arkadaşlarımla bir yerde oturmak istiyorum ama emzirme işi sıkıntı.Görüyorum biberonla besliyorlar insanlar ama ben daha hiç biberon vermedim. Mama kullanmadım. Bebeğim 3 aylık. Sütümü evde sağıp götürsem bozulur mu? Ya da siz nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum. Gerçekten dışarıda oturup bir kahve içip sohbet etmeyi özledim.
mamabear_ birkimsee dümdüz oturduğum yerde emzirdim hep. Rahatsız oluyorsanız da emzirme örtüsü edinin kendinize. O şekilde emzirirsiniz
mabellaa birkimsee bence biberon işine pek bulaşmayın daha küçükmüş meme reddi falan olma ihtimali var ben emzirme örtüsü ile her yerde emzirdim hiç çekinmeyin ne olacak oturduğunuz yerde emzirme örtüsü ile emzirin gitsin
gizem1111 birkimsee yolda giderken kendi arabamızda emzirdim hep eğer tekrar emzirmem gerekirse bazı yerlerde emzirme odası kabini oluyor orda emzirdim yoksa da emzirme örtüsünü örttüm emzirdim böyle yapabilirsiniz
birkimsee gizem1111 bende yolda giderken arabada emziriyorum hep. Emzirme kabini hiç görmedim daha önce. Dikkatimi çekmemiş demekki ilk çocuk olduğundan yeni öğreniyorum her şeyi.
aydint Battaniye kullandım genelde,yada kafenin kamerası olmayan tarafında, el yıkama lavabosunun bulunduğu yerde,araba içinde emzirdim, dışarda emzirme zorluğu yüzünden biberon kullanmadım kullanmamanızıda tavsiye ederim
surprizbebe birkimsee neden emzirme sıkıntı? Her yerde emzirdim. Takarım örtüyü emziririm. Hatta beni kimse göremeyecek şekilde oturabiliyorsam örtü de takmıyorum
sarikavun birkimsee niye cikinesiniz ki hic korkmayin da cekinmeyin de en ilkel ihtiyacimiz emmek ve emzirmek.
sarikavun birkimsee benim bebegim 3. Gunden beri hem meme hem mamayla gitti o yizden biberon da kullandim disarida uzerime emzirme ortusunu alip emzirdim de. Emzirmeye uygun kiyafet giyiyodun eahat oluyodu esim de yardim ediyodu ortuyu ortup cocugu yerlestirmeme rahat rahat emziriyodum. Sagilmis sut veriyosaniz da termosla tasiyabilirsiniz yaninizda termosunuzin sicakligi tutma suresini kontrol edin. Anne sutu oda isisinda 4-5 saate kadar kalabilir ortam sicaksa daha az siguksa daha cok kalabilir ona gore verebilirsiniz ya da sutu termosta saklayabilirsiniz. Simdi 7 aylik asla ortu tutmuyo uzerinde mama da vermiyorum artik ek gidayla rahatladim disarda yogurtmdunu tasiyorum yanimda😍
Seyma-60 birkimsee dışarıda olmak bebeğimizi beslememize engel olmamalı oturduğum mekanda bebek bakım odası ya da mescit yok ise emzirme örtümü örterek emziriyordum
anayimcanim Emzirme örtüsüyle her yerde emzirdim valla. Kendim de tesetütrlüyüm ama emzirmekten asla utanmıyorum.
asli08 Emzirme odalarında emziriyodum genelde üstüne örtü alabilirsin oda olmayan yerler de ben biberon da kullaniyodum sutum olunca yanıma alıyordum meme reddi de olmadi 15 aylik keske bıraksa mememi aşırı darlaniyorum artık emerken