zeytinmom Merhaba kızlar 1,5 yasında oğlum var 1 aydır süreklı yatandan inip yerde yatıyo ayamda salıyorum bıranda inip yere yatıyo bu durumu yaşayan var mı eşim anormal oldunu düşünüyo 🫠
ilenalemin zeytinmom niye anormal olsun ki çocuk bunlar ara ara böyle tuhaf şeyler yapıyorlar 😂 benim kızım da yerde yatmayı çok seviyor uzanıyor
mucizemgelsin61 Ay 10 aylık benimkide öylee yaa bende biraz tuhaf buluyorum acaba diyorum ne bilim yorgunmu düşüyor hastamı vitaminimi eksik aklıma birsürü şey geliyor sürekli başını koyuyor yere yatıyor mutfakda iş yapıyorum geliyo yanıma başını halıya taşın üstüne koyup yatıyor 😏
zeytinmom mucizemgelsin61 malesef aynı durumdayız sabah kalktım besınde yok bi kalktım kolıdorda yatıyo bazı bebeklerde boyle seyler oldunu soyluyolar aslında ama bıraz da degısık durum yani