Güzellik merkezine mikroblading için kapora atmıştım ama yaptırmaktan vazgeçtim telefonda hiçbir şey imzalamadım sözleşmeniz var diyorlar kaporanız yanar diyorlar başka bir işlem yaptırayım diyorum yok diyorlar o kapora geçerli sayılmaz diyorlar böyle bir şey olabilir mi