Herkese merhaba
22 aylık bir oğlum var
Emmek bir yana özellikle uyurken meme sürekli ağzında olsun istiyor, gün içinde de sürekli emmek istiyor
Yemeklere iştahı yok aklı fikri emmekte
Artık 2 yaşa da çok az kaldığı için emzirmeyi bırakmak istiyorum, oğluma meme için sen artık büyüksün emme bitti vs desem de beni hiç takmıyor
Ne demeli nasıl konuşmalıyım
Neler yapmalıyım
Lütfen bir akıl verin