aly2304 arkadaşlar baştan beri günde 1 defa yapıyordu kakasını. Bugün bu saate kadar üçüncü oldu neden olabilir acaba normal midir sadece mama ile besleniyor her zaman cıvık şekilde yapar ishak vs ayırt edemiyorum o yüzden