Arkadaşlar 1 ay (33gün) önce normal doğum yaptım.. iç dış dikişlerim var.. ilk zamanlar zorlandım ama geçmişti.. son günlerde acayip bir ağrım var ağrı mı acı mı sızlamamı tarif edemiyorum.. alt tarafım zonkluyor..dikişlerim mi vajinam mı idrar deliği mi asla anlayamıyorum.. zaten doğumdan bu yana basur problemi yaşıyorum birde bu ağrı eklenince çocuğu bile kucağıma alamaz oldum .. ayakta dursam ağrıyor otursam oturamıyorum.. bunu yaşayan varmı ? Normalde 40 kontrolü istemişti doktor yarına randevu aldık ama yaşayan varmı sadece bende mi olan bişey sizlere sormak istedim.. ALLAH RIZASI İÇİN BİLEN DUYAN VARSA YAZSIN ÇOK ACI ÇEKİYORUM 🥹