kubra0001w asıl zor olan kısım bu . Kesinlikle size yardım eden en az 2 kişi olmalı ki insanca yaşamak için 🙂 benim eşimden başka yardım edenim yok o yüzden o gelene kadar her şey çok zor oluyor. Kendime ayırdığım zaman hiç olmuyor. Zaten kendimi düşündüğüm de yok ama biriyle ilgilenirken diğeri hep beklemek zorunda kalıyor. Bu beklemelerin çoğu ağlayarak geçtiği için çok vicdan azabı duyuyorum. Elimden geldiğince ikisine de yetişmeye çalışıyorum.
Güzel yanları da var elbette ama eğer yardımm edenin yoksa o çocuklar için üzücü bir durum oluyor. Misal büyük oyun istiyor küçük uyku, küçük uyanıyor büyük uyku istiyor ,gel de çık işin içinden🙂