Merhaba kızlar yenidoğan dönemi çok zorlu ama bir o kadar da güzel bir dönem , çoğumuzun aklında kötü anılar ile kalmış olabilir ama hadi gelin o günlere dönelim , o günlere dair en çok özlediğiniz şey nedir ? Benim kokusu kesinlikle öyle güzel bir bebek kokusu vardı ki doyamazdım 🥰