Bir önceki postumda sormuştum kızımın gözü mikrop kapmış doktor damla verdi ama mümkün değil damlatmıyor kollarını felan tutuyorum onu da damlatırken ağladığı için gözünü kapatıyor damla dışına akıyor. Faydası olur mu yine de ya ne yapmalıyım bilemedim başka