Bebeğim neredeyse 18 aylık ve memeye fazla bağımlı.Emzik biberon asla almıyor gece yatmadan ılık süt içirmeye çalışıyorum onu da içmiyor. Emmek artık fiziksel ihtiyaçtan ziyade alışkanlık oldu ve gece 40 dakikada bir emmek için uyanıyor emmeden de uyutamıyorum bir türlü.
Memeye bu kadar bağımlı bir çocuğa nasıl bıraktırabilirim ?