kardelen2 10 aylık bebek için +18 ay olmamalı, almaması da normal çok büyük gelmiştir. Biz de 6 aydan sonra 6-18’e geçtiğimizde bir kaç gün yadırgamıştı ama çok büyük sıkıntı olmadan alıştı kendiliğinden. Ayına uygun kullanmak gerek ama nasıl alışır bilemedim, alışma aşamasında bir iki hafta kadar hem 0-6 hem 6-18’i ortalıkta bıraksanız yavaş yavaş alışır bence