Bebeğim 13 aylık normalde seslere vs döner bakar hatta en ufak sesimize kıpırtımıza bile kalkar doktor muayenesinde böyle sağdan soldan ses verdiler o da dönüp bakıyordu seslere ama ince bi ses verdi sol taraftan ona dönüp bakmadı geçen ay kontrolündede bakmamıştı doktor da kulağı biraz kızarık otit olabilir zaten 18. Aydan önce bi şey yapılmaz her türlü vs dedi içime kurt düştü aynı durumu yaşayan var mı gece yatarak emziriyorum yani gündüzde genelde hep yatarak emer acaba kulağında sıvı birikmiş vs olabilir mi