Merhaba bebeğim 2 ay 5 günlük. Bugün bebeğimin aşısı vardı. Aşı sonrası ateş olabilir diye doktor Paranox (120 mg) fitil verdi. Aşı sonrası 6-7 saat sonra bebeğimin ateşi 37.4 ' e çıktı. Fitili ikiye bölüp bebeğe uyguladık. 5 dk sonra bebek kakasını sıvı bir şekilde yaptı. Yarım saat geçmesine rağmen ateşi hâlâ 37.4.. sizce bebek 5 dk sonra kaka yaptığı için ilaç kaka ile birlikte çıkmış mıdır? Yeni bir fitil koysak mı, yoksa 8 saat bekledikten sonra mı koyalım. Ayrıca ateşi düşürmek için ne yapmalıyız? Ateşi kaça çıkarsa acil doktora götürmeliyiz?