xaley Dönmeye başlar başlamaz ben park yatağı alt seviyeye indirmiştim ne olur ne olmaz öyle yapın bence siz de. Zaten tulum ile yatıyormuş battaniye v.s olmadığı için sıkıntı olmaz, çarşafı da lastikli olursa içiniz daha rahat eder, çekip çarşafı yüzüne filan dolayamaz. Hiç yüksek yerde bırakmayın, ben yere yorgan serip oyun halısına filan koyacaksam yerde koyuyordum hep, gündüz uykularını da zaten beşikte yapıyordu.