Rabiiul ben normal 48 beden abiye almıştım göbek kısmı zaten oldu üst kısmı da tadilat ile hallettiler. Seçenek bulamamıştım çok az seçeneğim vardı ya bordo yüklediğim elbise gibi esnek olacaktı yada alt kısım bol inen model olacaktı. Ben iki seçeneği de almıştım birini kına gecesine, birini düğüne.