Sınır koymak mı yoksa kızımın inadı mı zor anlamıyorum. Çocuklar küçükken daha iyi ama büyüyünce akıl erince çok zorlanmaya başladım. 11 aylık kızım hayır desemde aldığını bırakıyor ama 4 yaşa girecek kızım asla dinlemiyor. Sınırlar ve kurallar dahilinde büyüsede şimdi uymuyor ve çok inatçı. Banyoda suyla oynuyor hasta olursun diye anlatıyorum ama bana mısın demiyor. Anne baba lafı dinlenir diyorum bana hayır dinlemicem diyor. 😀 bu yaşlarda ki inat niye?