Öncelikle uzun yazacağım için vaktini ayırıp okuyanlara çok teşekkür ederim daha önce burada post açmıştım ama çok cevap alamadım
Bir anda küçük sivilce gibi içi dolu birSey cıktı seffaf su dolu gibi.
Sonra bu zamanla vücuda yayıldı elde ve ayakta yok sadece kol popo bel omuz gögüs gibi yerlerde var.
Bazısı krem sürünce sönüyor bazısı patlayıp yara haline geliyordu kabuklu yara haline .
El agız olabilir mi dedim doktor değil dedi.
Viral bir döküntü olabilir dedi. Kortizonlu iğne ve antibiyotik kullandık . Yaralar baya gec iyilesti ama durur gibi oldu.
15.20gun sürdü .
Sonra hafifledi.
Bugun baktım gene AFT tarzı yaralar dudak yaraları var.
Hiç böyle bir durum yaşayan var mı ya da benzer bir durum alerji falan değil dedi kan testinde sadece viral enfeksiyon çıktı ama tekrar etmesi beni çok düşündürüyor farklı doktora da göstereceğim iki doktor gördü ama ikisi de net bir şey söylemedi.
Sivilceden biraz büyük içi su dolu kabarcık biraz sert .
🤷♀️🤷♀️