simge005 Arkadaşlar burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz yıkamak dışında etkili olan yöntem hangisi acaba ben elektrikli burun aspiratörü kullanıyorum ama tam çektiğini düşünmüyorum
yagmur3494 simge005 yıkamadan gitmiyor bence ya ben hasta olunca yıkama yapıyorum dik pozisyonda tutup yapıyorum süpürge ile çekiyorum yoksa tıkanıklık açılmıyo
aynrkrbs33 simge005 bunu ben de merak ediyorum. Serum fizyolojik ve aspiratör ile çekiyorum ama hırıltı tam anlamıyla gitmiyor bazen bir de ağlıyor aspiratör ile çekerken. Güvenli başka bir yöntem denemek istiyorum
havem Ben yıkamanın çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum doktor önerisiyle 7-8 damla serum fizyolojik sonra çekme işlemi yapıyorum gün içerisinde ihtiyaç oldukça tekrarlıyorum ama hırıltı yoksa rutinde yapmıyorum
birkimsee Bende her gün aspiratörle temizliyorum ama hırıltı gitmiyor. Bir de ara ara öksürük var bu günlerde. Nasıl geçecek bilmiyorum. Yıkama işleminden de korkuyorum.
hamzaefem1726 Babyvac ile çekiyorum bende zaten kendi akıyor elektrikli süpürge ucuna takılan varya onla çekiyorum 15 aylık oğlum benim Günde 6 7 defa çekiyorum şu aralar 😏
simge005 hamzaefem1726 zor olmuyor mu peki yani izin veriyorlar mı bunun için bebişler ben elektrikliyle çekerken bile prdan oraya atıyor kendini
26merve26 simge005 serum fizyolojik sıkıyorum sonra akabinde zaten yumuşayıp geliyor hepsi hapşırıkla birlikte
aysey07 simge005 bir damla serum sıkıyorum canım burun temizleme için olanlardan. 5 dakika sonra çekiyorum elektrikli de var ama bence de işe yaramıyor 4 aylık kızım belki biraz daha büyürse elektrikli işe yarar bence
hamzaefem1726 simge005 yok kendi alıştı yapıyor çok seviyor Günde 3 ten fazla yapmayin ama Yaptıkça geliyor çünkü
yagmur3494 simge005 bende korkuyordum ama o iyi geldi dik hafif öne meyilli tutmak gerekiyor. Sağlık ocağı doktoru günde üç dört kere yapabilirsin ama çekme işlemini sabah akşam yeter hastalık döneminde demişti ödem yapıyormuş çok çekince
simge005 yagmur3494 bende sabah akşam yapıyorum rahatlıyor biraz tıkanıklığı var gibiydi şuan daha iyi demek ki işe yarıyor ben yaramıyor diye düşünüyordum