Merhaba kızlar bebeğimi kıyaslamak için sormuyorum öncelikle her bebeğin gelişimi kendine özel fakat merak ediyorum bebişler kaç ayında dönmeli 4 ay 20 günlüğüz ayaklarını uzun süredir yukarıda topluyor fakat yan dönmek gibi bir çabası hiç yok 😂😂 her gün fırsat buldukça egzersiz yapıyoruz kilomuz da 6.5 kilolu bir bebek değil . Merak ediyorum bebişleriniz ne zaman döndü biz geç mi kaldık 🥰