3kedili2bebekli ben de kedileri çok severim ama hiç bakımlarını yapmadım kedi sahiplenmeye hiç cesaret edemedim genelde sokak kedilerine su mama verip biraz sevip evime döndüm. Kısırlaştırınca daha uzun yaşayabildiklerini şuan öğrendim mesela 🤷🏻♀️miniklerinizle mutluluklar ve kolaylıklar diliyorum 🌸