Herkese günaydın 💐
Oğlum dogduğundan beri aşırı gazlı ve biz ayda 3-4 sefer gaz sancısı yüzünden acillik oluyorduk. 6 aylık olmak üzere ama hâla ıkınarak zorlanarak gaz çıkarıyor. Gaz damlaları fayda etmedi. En son nurse harveys colex şurup baya iyi geldi ama tamamen çözüm olmuyor. Geçen akşam hine çok kötüydü mecbur lavman yaptım düzeldi. Doktorlar bir çözüm bulamıyor her bölüme gittim nerdeyse. Kolik diyorlar ama her gün aynı saatte ağlamıyor. Ek gıdaya başlayacağım ama korkuyorum. Benzer süreç yaşayan oldu mu